Belangrijke winst voor Ewijk op Victoria

15 april 20:00  De competitie in de 4e klasse D van komt langzamerhand naar een kookpunt. Voor deze speelronde vond HAVO door de winst op RODA weer een beetje de aansluiting met de 7 (!) teams daarboven. Deze bevinden zich binnen 5 verliespunten van elkaar. 8 teams dus voor 1 rechtstreekse degradatieplaats en 2 nacompetitieplaatsen. Met nog 7 wedstrijden te gaan maakte dat vooraf duidelijk dat Ewijk alleen baat had bij een overwinning op Victoria uit Afferden, dat het dit jaar goed doet en 6 punten meer heeft dan Ewijk. Bij Ewijk ontbrak Jelle Hock nog door een schorsing, terwijl Brian de Groot en Kees van Koolwijk weer terugkeerden in de selectie. meer »

Ewijk JO19-1 naar halve finale beker!

3 april 20:00  Sportpark de Rode Veste in Huissen kleurde zaterdag 30 maart jl. oranje. En dat kwam niet alleen door de meegebrachte rookpotten, maar vooral door het spel van de Oranje Leeuwen. Aanvankelijk leek het erop dat het een zware pot zou worden. Het thuispubliek liet van zich horen. Echter raakte onze mannen hier niet echt van onder de indruk.meer »

Ewijk met een gelijkspel tegen Batavia én RODA

28 maart 17:30  De uitwedstrijd tegen Batavia werd een vreemde en vervelende wedstrijd. Ewijk trof een tegenstander die een prachtig verbouwde accommodatie bezit maar een dramatisch slecht veld heeft, waar met goed fatsoen niet op gevoetbald zou mogen worden. Met de mollenklemmen op een meter van het veld kregen we veel blessures te zien. Jesse Bredewout viel al snel uit na in een gat te zijn gestapt en op slag van rust verloor de ploeg ook nog eens Brian de Groot met een vervelende, ongelukkige blessure. Tel daarbij op dat in de 2e helft ook nog eens Cas Thomassen met een spierblessure uitviel en de schade was wel duidelijk voor het team van Fred Razing. meer »

Ewijk slaat goede slag met winst op HAVO

7 maart 9:15  De Blatenplak werd lekker verwarmd door een voorjaarszonnetje waar de oranje zwarten van scheidend trainer Fred Razing aan mochten treden tegen zijn oude club HAVO.meer »

Vrijwilligersavond vv Ewijk!

5 maart 20:00  Om alle vrijwilligers van vv Ewijk te bedanken hebben wij weer een vrijwilligersavond georganiseerd. Vrijdag 5 april vanaf 20:30 uur.meer »

Kantine nu ook op woensdag geopend!

5 maart 19:45  Vanaf heden is de kantine ook elke woensdagavond van 18:00 uur tot 22:00 uur geopend. Dit maakt het voor iedereen mogelijk om vóór, tijdens of na een training iets te drinken te halen.

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!